După absolvirea cursului, participanţii nu vor mai privi achiziţiile publice ca pe un rău necesar şi nici ca pe o ştiinţă de nepătruns, infricoşătoare. Profesorii noştri transmit cunoştinţele pe care le-au acumulat din practică într-un limbaj inteligibil, atrag atenţia asupra capcanelor ce pot apare şi arată cum se pot transforma achiziţiile publice în instrumente strategice.
Se pune accentul pe specialităţile achiziţiilor publice legate de proiectele realizate prin sprijin european.
Ca răspuns la nevoile participanţilor, organizăm două tipuri de curs:
- de 8 ore (1 zi) pentru persoanele de conducere din administraţia locală în scopul formării unei viziuni corespunzătoare şi pentru coordonarea proceselor de achiziţii publice;
- de 40 de ore (5 zile) pentru specialiştii responsabili de desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice, pentru asimilarea unor cunoştinţe practice mai profunde.
Tematica
1. Cum să privim achiziţiile publice?
2. Când trebuie utilizate – cum nu se pot evita?
3. Achiziţiile publice – ca serie de decizii
4. Încă o dată despre pregătire – fii deştept înainte de a începe!
Curs | Pentru manageri | Pentru specialişti |
Număr ore | 8 ore 8 ore de expunere cu elemente interactive |
40 ore · 32 ore expunere · 4 ore studiu de caz · 4 ore consultanţă |
Cerinţe de examinare | - | Examen scris |
Certificat | Eurocenter Amőba | Eurocenter Amőba |